گالری شوادون میزبان نمایشگاه گروهی طراحی معاصر شد

«تجسم ممتد» عنوان نمایشگاه گروهی طراحی معاصر است که با کیوریتوری حسین طادی  از 13 تا 23 بهمن ماه در گالری شوادون در شوشتر برپا می شود.
تصویر گالری شوادون میزبان نمایشگاه گروهی طراحی معاصر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین طادی کیوریتور نمایشگاه ”تجسم ممتد” گفت: طراحی معاصر امروز انعطاف‌پذیرترین رسانه است، ما می‌توانیم کیفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌های مختلف را در کنار طراحی‌ محض تجربه و استفاده کنیم و از طریق آن ایده و اندیشه خود را توسعه دهیم و بدون اغراق طراحی ایران در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

او افزود: اگر تاریخ هنر معاصر ایران را مرور کنیم، طراحان قدرتمندی در ایران داریم که نمی توان منکر تاثیر آن ها بر هم نسلان و نسل های بعد بود. هدف من از کیوریتوری نمایشگاه تجسم ممتد این بود که به نوعی این تاثیرپذیری را با نمایش آثار هنرمندان نسل های مختلف در کنار هم به نمایش بگذارم.

این طراح ادامه داد: در این نمایشگاه پژوهشی21 طراحی از 21 هنرمند به نمایش گذاشته می شود و قدیمی ترین اثر نمایشگاه طراحی از ناصر عصار است که در دهه 50 خلق شده است. آثار ابعادی متنوعی دارند.

طادی افزود: من تاکنون کیوریتوری بیش از 10 نمایشگاه طراحی را بر عهده داشته ام و این برای نخستین بار است که اثری از خودم را نیز در این نمایشگاه که خود کیوریتوری آن را برعهده دارم شرکت داده ام، چون به عنوان یک طراح من نیز از نسل های پیش خود تاثیر پذیر و بر روی نسل های بعد تاثیر گذاشته ام.

طلادی که تاکنون آثارش در نمایشگاه های انفرادی و گروهی متعددی در ایران و خارج از کشور به نمایش درآمده است امیدوار است تا بتواند نمایشگاه های پژوهشی طراحی گروهی متعددی در شهرهای مختلف ایران برپا کند.

در این نمایشگاه طراحی هایی از اردشیر محصص، ناصر عصار،جلال شباهنگی، فرشید ملکی، - احمد نصرالهی،کریم نصر ، فریدون آو، پریوش گنجی، محمدخلیلی، فرهاد گاوزن، شهباز سلمانی، بابک امجد، مهسا کریمی، الناز بندگی،کاویان هازلی، حسین طادی، مینو کیانی، علیرضا علی، صداقت، حسین غفوری، بهنام بخشی و صراحی رفعتی به نمایش در می آید. طراحی پوستر این نمایشگاه را پرشاد گلزار برعهده داشته است.

این نمایشگاه از جمعه ۱۳ تا ۲۳ بهمن در گالری شوادون برپا خواهد بود.

گالری شوادون در خوزستان، شوشتر، خ عبداله بانو، خانه تاریخی مقدم واقع شده است.

منبع: گالری شوادون

598703